Керівник «Уїльямса» Джеймс Ваулз, який раніше багато років працював у «Мерседесі», розповів про таємний договір, який він склав для врегулювання запеклого суперництва Льюїса Хемілтона та Ніко Росберга.
«Найголовніше щодо пілотів — це чесність і відвертість. Все просто. Якщо їхня поведінка починає йти на шкоду команді та їм самим, потрібно чесно їм про це говорити. 2014-го вони знали, що хтось із них виграє титул того сезону. До речі, вони знали це ще до початку перших перегонів. Моє завдання було скласти документ, у якому формулювалися дуже точні правила того, як ми збираємося взаємодіяти і боротися між собою. Ми назвали цей договір «Правилами бою», пізніше назва була змінена на іншу, менш військову. Але кордони залишалися такими ж чіткими: так можна чинити, так – ні.
Вся перша сторінка була про те, що необхідно дотримуватися спортивних принципів, а якщо вчинити нечесно, то шкодуватимеш про це все життя. Так, у тебе буде титул, але він буде заплямований, не буде чистим. Нам було важливо донести до гонщиків, що головне це те, яку спадщину вони залишать.
Наприклад, Міхаель Шумахер – приголомшливий гонщик, але 1997 залишив пляму на його спадщині. Такі речі завжди залишаються в пам'яті, тому ми донесли до наших пілотів цю думку: я не хочу, щоби мене запам'ятали таким чином. Має перемогти найшвидший гонщик у 20 гонках. Ми пообіцяли їм рівні можливості і вони погодилися на це, і це створило хорошу атмосферу. Це не означає, що ми не мали інцидентів. Усі пам'ятають Барселону 2016 року. На той момент ми не відступили, а подвоїли зусилля, наполігши на своєму», - розповів Ваулз у підкасті High Performance.