На думку гоночного консультанта «Ред Булл» Хельмута Марко, домінування команди на першому етапі не каже, що так продовжуватиметься й надалі
Побоювання, що новий чемпіонат світу буде позбавлений інтриги, після Бахрейну зазнають навіть ті шанувальники Ф1, хто не висловлює їх вголос. Надто вже схоже все побачене в Сахірі наприкінці сезону-2022: «Ред Булл» далеко попереду, у «Феррарі» темп є лише у кваліфікації, а решта ще далі.
Велика перевага однієї команди над суперниками не радує нікого – ні босів чемпіонату, ні спонсорів, ні вболівальників (крім, звичайно, тих, хто підтримує «Ред Булл» та Макса Ферстаппена). Передбачуваність результату завжди призводила у спорті лише до втрати інтересу.
Можливо, ще й тому у стані самих «Биків» не поспішають із висновками. Макс Ферстаппен взагалі заявив, що на другому етапі в Саудівській Аравії розстановка сил може бути зовсім іншою.
У схожому ключі, причому стосовно всього чемпіонату, висловився і гоночний консультант Хельмут Марко.
«У Бахрейні дуже специфічне покриття, – пояснив 79-річний австрієць. Асфальт дуже абразивний, тому шини швидко зношуються.
Тож я не поспішаю з висновками. Щоб і надалі зберегти таку перевагу та продовжувати вигравати, нам доведеться серйозно попрацювати.
Не знаю, скільки всього перемог ми зможемо здобути, але головним завданням для нас у будь-якому випадку залишається титул. При цьому я не вважаю, що попереду у нас нудний сезон. Пройшла лише одна гонка – як я вже сказав, дуже особлива гонка. І боротьбу ще точно не закінчено».
Однак далеко не всі у паддоку поділяють позицію «Ред Булл». Головний гоночний інженер «Феррарі» Джок Кліа відзначив у неділю перед стартом: «Трасса в Бахрейні чудово підходить для перевірки машин. Тут є повільні повороти та досить прямих. Саме тому всім подобається проводити тут випробування. Якщо машина працює тут, тоді вона працюватиме непогано практично на будь-якій трасі».
Гран-прі Бахрейну відбувається з 2004 року. З 18 попередніх перегонів 11 виграли пілоти, які того ж сезону стали чемпіонами світу. Востаннє це зробив Льюїс Хемілтон у 2020 році.