Діюча угода семиразового чемпіона світу з Mercedes розрахована до кінця 2023 року – і поки що сторони не поспішають продовжувати її.
Напередодні старту нового чемпіонату світу Ф1 головними темами для розмов залишаються розстановка сил у пелотоні та перспективи кожної з десяти команд. Тим часом актуальним залишається і питання про майбутнє Льюїса Хемілтона. Для 38-річного гонщика сезон-2022 став невдалим: він уперше з дебюту у Великих Призах не здобув жодної перемоги.
Контракт Льюїса з Mercedes, укладений два роки тому, діє до кінця 2023-го. Експерти вже зазначали, що незважаючи на всі заяви команди та пілота про бажання співпрацювати далі, поки процес переговорів не привів ні до яких результатів.
Колишній напарник Льюїса Дженсон Баттон запропонував власну точку зору на ситуацію, що склалася. За його словами, пауза, що виникла, викликана бажанням Хемілтона зрозуміти реальну силу Mercedes.
«Повинна бути якась причина [що оголошення досі немає], вірно? - Сказав британець в інтерв'ю The Telegraph. - Інакше вони не тягнули б так довго. Льюїсу навряд чи подобається, що журналісти знову і знову запитують про продовження. Це дуже дратує, коли доводиться відповідати знову, і знову, і знову. Але це відбувається тільки тому, що йому важливо побачити швидкість машини. Якщо з'ясується, що вона не надто швидка – чи є сенс у подальшій співпраці? Хто знає».
Дженсон додав, що ще одним важливим фактором є присутність у команді молодого Джорджа Расселла.
«Нас чекає класна битва, – сказав Баттон. – Вони обидва дуже талановиті. Зрозуміло, що в одного з них більше титулів. Всім цікаво подивитися, хто з них візьме гору».
2022-го Рассел випередив Хемілтона в чемпіонаті і приніс Mercedes єдиний за рік виграний Гран Прі.